Workshops

In de online workshop overgangsklachten-vrij leer je op eigen tempo wat de oorzaken zijn en wat je er zelf aan kunt doen. Voeding, leefstijl, kruiden, Bachbloesems, aromatherapie en auriculotherapie worden uitgelegd, zodat je het zelf kan toepassen op deze klacht. Klik hier voor meer informatie.

In de online workshop hoofdpijn leer je wat je zelf kunt doen aan hoofdpijnklachten. Voeding, leefstijl, kruiden, aromatherapie en auriculotherapie wordt uitgelegd, zodat je het zelf kan toepassen. Klik hier voor meer informatie.

In de online workshop eczeem leer je wat je zelf kunt bij deze klacht. Voeding, leefstijl, kruiden, Bachbloesems, aromatherapie en auriculotherapie worden uitgelegd, zodat je het zelf kan toepassen op deze klacht. Klik hier voor meer informatie

Online cursus gezonde voeding & spijsvertering. Je leert wat je zelf kunt doen aan eenvoudige spijsverteringsklachten. Klik hier voor meer informatie.

In de online workshop slaapproblemen leer je wat de oorzaken zijn en wat je er zelf aan kunt doen met diverse interventies. Voeding, leefstijl, kruiden, Bachbloesems, aromatherapie en auriculotherapie worden uitgelegd, zodat je het zelf kan toepassen op deze klacht. Klik hier voor meer informatie.

In de online workshop allergie leer je wat je zelf kunt doen bij een allergische reactie. Voeding, leefstijl, kruiden, homeopathie en auriculotherapie wordt uitgelegd, zodat je het zelf kan toepassen. Klik hier voor meer informatie.

Online workshop hsp natuurlijk in balans

In deze workshop leer je wat je zelf kunt doen om overprikkeling te voorkomen. Beter in balans met praktische oefeningen, voeding, leefstijl, kruiden, Bachbloesems en aromatherapie. Klik hier voor meer informatie.